Ja sam brand i ovo je moja vizija

piše: Jelena Čevra 30.01.2019

U knjizi “Steve Jobs – tajne njegovih inovacija” autora Carmine Galoa, kroz komparaciju s drugim uspješnim idejama i ljudima, opisan je lik i djelo Steva Jobsa, osobe koja je dotaknula živote svih ljudi na svijetu.

Radite ono što volite

Prvo načelo koje bi Steve preporučio svima nama.

Autor govori o tome kako je Steve odustao od studija i vodio se svojom intuicijom, putovao i radio ono što je u tom trenutku bilo možda potpuno nelogično, ali ga je radovalo. Jednom je upisao tečaj, koji naizgled nije imao nikakve veze s onim što će poslije raditi, ali upravo vještine naučene na tom tečaju dovele su ga do inovacija kojima je osvojio svijet. Dokaz da, ako slijedimo ugodu i radimo sitne stvari koje nas vesele, na pravom smo putu da postignemo i velika postignuća! A i sami osjećaj radosti je veliko postignuće.

I da, Steve je proučavao i prakticirao meditaciju. To je zajedničko mnogim uspješnim ličnostima! Duhovno bogatstvo je platforma za sve dobro koje možemo svijetu dati i od svijeta primiti!

Ostavite trag u svemiru

Strast je pogonsko gorivo Appleove rakete, a Jobs je zaposlenike birao na netipičan način. Ne govori o zaposleniku njegova diploma, priznanja ni certifikati. O njemu govori njegova strast.

Pokrenite svoj mozak

Kreativnost je stvaranje poveznica između naizgled nespojivih stvari. Kreativnost je temelj za inovaciju.

Prodajte snove, a ne proizvode

Dajte klijentima ono što ni sami ne znaju da žele. Zaljubite ih u svoj proizvod ili uslugu, ostvarite njihove snove. Za Jobsa, ljudi koji kupuju Appleove proizvode nisu potrošači. To su ljudi sa snovima, nadama, ambicijama. Jobs stvara proizvode koji će im pomoći da ostvare svoje snove. Ima li većeg užitka i uspjeha od toga da pomognete nekome ostvariti san?

Recite “ne” tisućama stvari

Jobs kaže da je jednostavnost vrhunska sofisticiranost. Od dizajna iPoda do iPhonea, od pakiranja Appleovih proizvoda, inovacija podrazumijeva uklanjanje onoga što nije nužno kako bi se istaknulo ono što jest.

Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva

Razvijajte duboku, trajnu vezu s korisnicima.

Ovladajte porukom

Jobs je predstavljanje novih proizvoda pretvorio u umjetničku formu. Možete imati najinovativniju ideju na svijetu, ako u ljudima ne uspijete probuditi uzbuđenje, vaša inovacija neće imati smisla.

Vizija je slika boljeg svijeta koji omogućuje vaš proizvod ili usluga

Vizija glavnog direktora Starbucksa, Howarda Schulza, je bila – Treće mjesto između doma i posla.

Vizija osnivača Googla – Ponuditi pristup informacijama svijeta jednim klikom.

Vizija Stevea Jobsa za Apple – Računalo u rukama običnih ljudi.

Sve velike ideje i veliki uspjesi počinju od strastvene vizije, a to je u jednakoj mjeri važno i za pojedince i za tvrtke, Steve Jobs je vjerovao da je brand i onda kada nitko za njeg nije znao, na samom početku. Vjerujete li u svoj brand i koja je vaša vizija? Što je vaša strast i što želite dati ovom svijetu?

Oznake: